Skip to content

Wat Van Waarden Is

24 januari 2010

Anneke van Waarden-Koets start weblog Wat Van Waarden Is

Na het afronden van de cursus 23 archiefdingen heb ik mijn cursusblog afgesloten. Aangezien ik bloggen het leukste van de hele cursus vond, heb ik besloten onder mijn eigen naam een weblog te starten. Onder de titel Wat Van Waarden Is ga ik bloggen over mijn werk bij het Zeeuws Archief te Middelburg en over actuele zaken, werk en organisatie, en erfgoed in de breedste zin des woords. Mijn twitterberichten zijn te volgen op WatVanWaardenIs en ZeeuwsArchiefEd.

Veel plezier met het lezen van mijn postings en ik hoop dat we via mijn weblog met elkaar in gesprek raken!

24 januari 2010

Anneke

16 reacties leave one →
  1. Sipko en Renske permalink
    22 februari 2010 14:30

    Hoi tante Anneke,

    Wat grappig zo’n weblog. Niet dat we er wat van begrijpen (ik wel hoor, Renske red.).
    Het ziet er wel goed uit.

    Groeten

    Sipko en Renske

    • 22 februari 2010 22:09

      Ha Sip en Renske, wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden! Wat een knap nichtje heb ik toch, die precies snapt hoe het in elkaar zit! Dank jullie wel voor de complimenten voor mijn blog!

  2. Accordeoniste permalink
    28 januari 2010 14:53

    Hoi Anneke,

    Ik ben ook na de 23-dingencursus een eigen weblog begonnen onder de naam Accordeoniste. Wilde eigenlijk m’n deupie-blog houden, maar omdat ik m’n Google-account had verwijderd, was ik ook m’n blog kwijt. Dus vanaf nu muzikale postings!

    Trix

    • 28 januari 2010 18:19

      @Trix, wat leuk dat je ook met een eigen weblog bent begonnen. Veel muzikaal posting-plezier!

      • Accordeoniste permalink
        28 januari 2010 22:21

        Hoi Anneke,

        Heb vanavond 2 filmpjes van onze vereniging en een slideshowtje met een aantal muzikale foto’s. Ga ook kijken of ik er een leuk “eigen” blog van te maken.

        Blogze

        Trix

  3. Alinda permalink
    26 januari 2010 09:50

    Hoi Anneke,

    Ziet er mooi uit joh en erg leuk dat je door blijft bloggen. Vind de naam ook echt helemaal geweldig trouwens!

    groetjes,
    Alinda

  4. Marleen permalink
    26 januari 2010 07:03

    Super! En uiteraard meteen aan Netvibes toegevoegd…

    Veel succes en plezier ermee!

    • 27 januari 2010 20:10

      @Marleen @Alinda Dank jullie wel! Bloggen vond ik heel leuk, en zolang we nog geen communityblog hebben in het ZA kan ik via Wat Van Waarden Is mijn blogei kwijt.🙂

  5. 25 januari 2010 14:04

    Leuk Anneke. Ik ga je zeker volgen. Veel plezier.

  6. 25 januari 2010 14:00

    Geweldig dit! Ik voeg je feed meteen toe aan Netvibes. Plezier en succes hier!

    • 25 januari 2010 16:43

      Dank je wel! Ik had voor de 23archiefdingen niet gedacht dat ik nog eens zou gaan bloggen. Maar jawel hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit🙂 Wat zo’n cursus al niet teweeg kan brengen…

  7. Maaike permalink
    25 januari 2010 13:49

    Ontzettend leuk Anneke, ik ga jouw blog zeker volgen! Wie weet raak ik ook geïnspireerd🙂

  8. annorosa permalink
    25 januari 2010 13:43

    Leuk! ik volg je.

Geef een reactie

